Pakket wijzigen?
Bij Ziggo heb jij de touwtjes in handen, altijd en overal. Wil jij je Pakket wijzigen? Geen probleem! Dit doe je snel en eenvoudig via de Mijn Ziggo app.
Hoeveel opzegtermijn heb ik bij mijn huidige provider?
Wanneer kan ik een e-mail van de Ziggo verwachten?
Binnen 48 uur ontvang je een bevestigingsmail van de Ziggo. Geen e-mail ontvangen? Neem dan contact met ons op via 020 - 214 86 63
Hoe plan ik de monteur in?
Hoe bestel ik extra apparatuur zoals een mediabox?
Hoeveel apparaten kunnen tegelijkertijd inloggen op de Ziggo Go app?
Moet ik zelf mijn huidige abonnement opzeggen?
Nee, wij regelen alles voor je! Top toch?!
Hoe installeer ik mijn modem zelf?
Klik hier voor de volledige handleiding
Wanneer krijg ik mijn simkaart?
Je ontvangt je simkaart binnen 3 werkdagen nadat je eventuele nummerbehoud is voltooid.
Hoe krijg ik mijn simkaart?
De simkaart ontvang je per post, tenzij je natuurlijk voor een e-sim hebt gekozen. Heb je voor fysieke simkaart gekozen en deze niet ontvangen? Neem dan contact op via 0800-0094
Ik ben ook Ziggo klant, wat krijg ik extra?
Geweldig! Omdat je zowel Ziggo als Vodafone klant bent, krijg je enorm veel extra deals.
Denk hierbij aan een gratis tv pakket, dubbele data en tot €7,50 korting per maand op je mobiele abonnement.
Deze combi korting wordt automatisch geactiveerd!
Werkt mijn databundel ook in het buitenland?
Met een onbeperkt data-abonnement kun je onbeperkt internetten in heel Europa en Turkije. Geweldig, toch?!
Krijg ik 5G verbinding?
Met Vodafone geniet je altijd van een snelle en stabiele 5G-verbinding. Let op! Het is wel belangrijk dat je telefoontoestel 5G ondersteunt.
Ik wil graag een toestel bij mijn abonnement?
Twee maanden na de start van je (zakelijke) sim only-abonnement kun je via Vodafone een toestel erbij nemen!
Kan ik mijn huidige nummer houden?
Je kunt je nummer altijd kosteloos behouden! Dit wordt automatisch voor je geregeld.